marți, 12 august 2014

Coaste de porc cu cartofi la cuptor




Aceasta reteta a fost propusa de Bucatarul curajos - varianta sarata, mai exact de Aura , o gospodina super dragalasa, de la care am primit ajutor ori de cate ori am cerut. Despre retete...numai de bine. Simple, rapide si ...delicioase (pe incercate). Va invit sa-i vizitati casuta virtuala cu incredere.

Ingrediente:

500 gr de costite de porc (eu am avut scarita)
4-5 cartofi mari
sare, piper
2 crengute rozmarin
1 pahar de bere
ulei de masline  


Preparare:

Condimentam scarita de porc dupa gust, adaugam berea si uleiul si lasam la macerat cateva ore.

Cartofii ii curatam si ii taiem felii , mai grosute.

Punem totul in tava si dam la cuptor pentru aproximativ o ora.

Cand au prins o crusta aramie, inseamna ca sunt gata.  Asezam pe farfurie si servim .


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...