joi, 8 noiembrie 2012

Pipote picante cu dovleac

 „Trick or Treat?” 
A fost Halloweenul !!! Petrecerea bostanilor !!! Daaa, mare bucurie mare !!! Si, daca tot a fost sezonul dovlecilor, am profitat si am pregatit o delicioasa portie de dovleac cu pipote picante !!!
 Ingrediente:
200 gr dovleac,
400 gr pipote de pui,
1 ceapa,
1 ardei iute,
sare,
3-4 linguri sos de soia picant,
2 felii de paine(cu cat mai veche cu atat mai bine).
 Preparare:
Se curata ceapa si se taie solzisori apoi se pune la calit in 2 linguri de ulei. Cand devine sticloasa se adauga pipotele si se mai calesc putin (pana isi schimba culoarea). Se adauga 1 cana de apa sise lasa la fiert . Cand sunt fierte bine pipotele se adauga dovleacul, sosul de soia si ardeiul iute taiat feliute. Se condimenteaza dupa gust si se mai lasa la foc mediu cam 10 minute. Se adauga painea taiata cuburi si se amesteca usor (sa nu sfarame) . Dupa ce painea absoarbe tot lichidul, se serveste fierbinte.
 Tot ce pot sa va spun este ca te lingi pe degete dupa o astfel de masa !!! Cel putin in cazul nostru asa a fost !!! Si am reeditat reteta de vreo 3 ori pana acum.



Cu aceasta reteta particip la concursul organizat de Kadia pe al sau blog  unde va invit si pe voi !!!


3 comentarii:

Unknown spunea...

Mi se pare o combinatie inedita de gusturi si desi am avut ceva retineri, imi place cum arata in farfurie. Chiar as gusta.

Stefy spunea...

interesanta combinatie..si cred ca si gustul a fost pe masura!!:P

Monya spunea...

kADIA, multumesc de vizita (si te mai astept) si de aprecieri

Stefy, crede-ma , e supr buna (bine recunosc mie mi plac mancarurile picante)

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...