marți, 28 august 2012

Salata de fasole cu boabe de porumb

Trebuie sa recunosc ca ador fasolele, mai bine spus, mancarurile cu fasole in fel si chip. Fasole batuta (mestecate), fasole prajite cu afumatura (sau fara), bors cu fasole, salata de fasole, fasole cu carnati...fasole alba, neagra, rosie, cu pete, boabe mici sau mari, nu conteaza , fasole sa fie  !!!
Insa in zilele acestea de vara m-am delectat destul de des cu salata de fasole, iar la inceputul verii, am savurat o salata de fasole bobi (adica fasole tinere, necoapte de tot...cred ca ati inteles despre ce vorbesc) cu boabe de porumb in lapte(porumbul ala numai bun de fiert/copt) atat de mediatizat pe litorul "ia porumbul neamule.......nu dati banii pe prostii, luati porumb pentru copii" ...ohoooo, dar gata ca am luat-o tare de tot pe aratura ..
Deci....sa revenim....

Ingrediente:
1 cana boabe porumb (cam 200 gr, adica 1 porumb)
1 cana fasole bobi,
1 ceapa,
2-3 linguri otet,
2 linguri ulei,
sare dupa gust.

Ingredientele sunt din gradina parintilor. :D, carora le multumesc pentru tot ce ne ofera :D. Deci, dupa cum spuneam, am dat iama in lanul de papusoi si am ciufulit cativa (si pentru salata si pentru fiert), dupa care am luat la frunzarit tufele de fasole in cautarea de bobi.
Am fiert porumbul, apoi cu un cutit am taiat boabele chiar de langa ciocalau (sa crap daca stiu cum sa-i spun mai elegant, insa la mine la tara asa ii spune ). 
Bobii de fasole i-am pus la fiert cam 40 minute, dupa ce i-am scos din pastai si i-am bait frumos.
Am taiat ceapa pestisori.
Intr-un castron de lut (preferatele mele) am amestecat fasolea cu porumbul si ceapa. Am adaugat uleiul , otetul si sarea si am savurat cu mare pofta.
Va recomand cu drag. Gustul dulce al porumbului se impleteste placut cu otetul si , credeti-ma ca dupa prima inghititura cu greu va veti putea opri.

Mai multe retete-vegetariene gasiti pe  Bucatar.net.

4 comentarii:

luiza agape spunea...

Arata bine si presupun ca e destul de gustoasa! e exact ce-mi trebuie sa mai diversific mancarea!
Multumim pt o reteta atat de simplu de facut!

Monya spunea...

Luiza, multumesc pentru vizita si te mai astept.
Sper sa fie pe placul vostru .

Stefy spunea...

arata tare bine salata..:)

Monya spunea...

stefy.multumesc. e si buna buna !!!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...