marți, 19 iunie 2012

Macrou in crusta de fenicul

 La o verificare de rutina a stocului de legume de prin frigider, am gasit cateva rosii cherry si vreo 3 feniculi. Ce sa fac cu ei? Ce sa fac??? Stiu....peste cu fenicul si rosii iar ca bonus 2-3 felii de lamaie.
Ingrediente:
2 bucati de macrou (sau orice peste doriti)
vreo 20 rosii cherry (cam 400 gr),
3 buc.fenicul (de la care am folosit doar partea alba),
sare, piper.
Preparare:
Am desfacut feniculul foaie cu foaie (ca la ceapa/varza, etc).
Am taiat pestele in bucati de marimea foilor de fenicul si l-am condimentat . Apoi am pus fiecare bucata de peste in interiorul "cojii" de fenicul si am prins cu o scobitare.
Am pus in vasul pentru cuptor, am adaugat rosiile, 3-4 linguri ulei , 1 cana de apa si am dat la cuptor pentru aproximativ 50 minute.
 Cand l-am scos din cuptor l-am stropit cu putina zeama de lamaie si l-am servit alaturi de un pahar e vin alb.





Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...