miercuri, 11 aprilie 2012

Mamaliga

Blogul meu nu este unul sofisticat, ci unul simplu, comun, fara nimic special, spectaculos....dar este al meu si ma mandresc cu el, il cresc incet incet pana va ajunge la majorat si se va descurca singur. :D

Pentru azi, desi toata lumea se bate sa prezinte retete de Paste, care de care mai imbietoare, eu m-am gandit sa va incant ochii (ce pompos ) cu o traditionala si deliciosa mamaliga !!!! Da, mamaliga noastra cea de toate zilele. Mamaliga  pe care "o prapadeste pestele", mamaliga care merge cu lapte cald, mamaliga care da savoare multor feluri de mancare delicioase.
Mamaliga....e promovata si in reclama de la apa care linisteste si acel budhist-ninja super agitat de aici . Dar sa revenim la maliga noastra:

Ingrediente:

300 g mălai,
1 linguriţă rasa sare,
2 linguri ulei,
1 l apă.

Preparare:
 Într-un ceaun (din ala de tuci, de care cred ca se gaseste in toate bucatariile) sau într-o oală de circa 3 litri se pune apă cu sare, iar când apa dă în clocot, se toarnă mălaiul sub formă de ploaie şi se amestecă 10-15 minute pe foc domol până se răscoace bine. Se adauga si cele 2 linguri de ulei , pentru a nu ramane cocoloase (asta o stiu de la mama mea). Se mai amesteca putin, apoi se rastoarna pe un fund de lemn (daca vreti sa fie rustic de tot) sau pe un platou. Cel mai usor se taie cu o ata de papiota. 
Se serveste cu pofta atat fierbinet cat si rece. !!!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...