marți, 28 septembrie 2010

Bureti....

Sa va arat cu ce m-am ales dupa o zi intreaga de "bantuit"  prin padure............iar din "productia" mea voi pregati diferite retete pe care le voi posta aici....

Insa nu mi pare rau.....pentru-ca mi am amintit de copilarie, de zilele in care mergeam cu bunicul "la cules bureti", de clipele cand mancam un mar, sau o bucatica de slanina afumata cu ceapa sau usturoi la umbra unui stejar batran...Am resimtit bucuria copilului care gasea o ciupercuta, cat de mica si era foarte incantat de privirile admirative ale bunicului....Am retrait clipe  din copilarie, si asta compenseaza tot !!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...